“美好的一年”春聯[金字版 / 螢光版] 在官網 inksundae.com 上架了!
新的一年,是時候踏出舒適圈了。過去,我們可能只著眼在生活灰暗的一面,踏出新的一步,可能就會看到光明的一面了。願你有美好的一年!
- 孔版印刷,承印: 誌造所
- 105 x 297mm ,一套 2 款
https://inksundae.easy.co/products/a-bright-year-gold-spring-couplets
https://inksundae.easy.co/products/a-bright-year-florescent-spring-couplets
“A Bright Year” Spring couplets (Gold / Florescent) are available at inksundae.com now!
In the new year, it’s time to step outside the comfort zone. We may be focusing on the dark side in the past. The new step may bring you a brighter year.
- Risography printing by @zinerstudio
- 105 x 297mm, a set of 2
#inksundae #riso #risograph #春聯
#art #artist #artistsoninstagram #illustration #illustrator #illustratorsoninstagram #drawing #draw #doodle #doodleart #イラスト #イラストレーター #일러스트
同時也有25部Youtube影片,追蹤數超過58萬的網紅1GAME TV パチンコパチスロ実践動画,也在其Youtube影片中提到,連敗を阻止できるのはもうこの台しかない。 元祖ディスクアッパー(自称)の名に懸けて戦います。 サブチャンネルはこちらから ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ https://www.youtube.com/channel/UCLfg1rHrRrcGhZTzZCQ1erw?sub_confirmation=1 ...
art time zone 在 拾參樂團 Facebook 的精選貼文
這是一封來自2020的電子訊號信件
發信人: 拾參樂團 The 13 Band
當光聚集
力量也隨之湧現
我們不只是光的反射體
也是光的孩子
所 以,誰 都 不 是 孤 單 的
如果你想追,就真的得要追到手 !
如果你要打,就給我打贏了再說 !
拾參樂團 The 13 Band 沉寂七年
第五張創作專輯《光子》巡迴12月25日起夜奔台北。
✞ 拾參樂團《光子》專輯巡迴 場次✞
✺水管音樂 Pipe Live Music 台北場
|時間|2020 / 12 / 25(五)19:30 入場 20:00 開演
|地點|PIPE Live Music 水管音樂
|地址|台北市中正區思源街1號(公館水岸廣場)
|票價|現場票價800元 / 單人預售600元 / 雙人預售1100元 / 四人預售2000元
|購票|https://reurl.cc/5qKadq
✺洞穴 The Cave 台中場
|時間|2021 / 01 / 16(六)19:00入場 19:30 開演
|地點|洞穴 The Cave
|地址|台中市東區復興路四段37巷(巷內左側建築)
|售價|預售500元 / 現場600 元
|購票|https://reurl.cc/k0nvOx
✺ LIVE WAREHOUSE 高雄場
|時間|2021/ 01 / 30(六)19:00 入場 19:30 開演
|地點|LIVE WAREHOUSE
|地址|高雄市鹽埕區大義街2之5號(駁二藝術特區大義C10倉庫)
|售票|預售500元 / 現場 600元
|購票|https://reurl.cc/3LKm4M
#1014拾參專輯巡迴演出開賣
#拾參專輯巡迴演出
#臺北 #臺中 #高雄
Subject : An electronic signal mail from 2020
Sender : The 13 Band
When the light gathers
Strength also emerges
We are not just the reflectors of light
But also the child of light
We are the light and never be alone.
If you wanna catch you have chase
If you wanna win you have to fight
The 13 Band has been silent for seven years as a rock band which started since 2001. After their fifth music album “Photon" release they will start their album Tour ”Photon” at Taiwan in the night of 25th December 2020.
✞The 13 Band "Photon" Album Tour Date✞
Pipe Live Music - Taipei
|Time|2020 / 12/25 (Friday) 19:30 open 20:00 start
|Location|Pipe Live Music
|Address |No. 1 Siyuan Street, Zhongzheng District, Taipei City (Gongguan Waterfront Plaza)
|Tickets|door 800 NT / single pre-sale 600 NT / double pre-sale 1100 NT / four-person pre-sale 2,000 NT
|Sale |https://reurl.cc/5qKadq
The Cave - Taichung
|Time|2021 / 01/16 (Sat) 19:00 open 19:30 start
|Location|The Cave
|Address|Lane 37, Section 4, Fuxing Road, East District, Taichung City (building on the left side of the lane)
|Tickets|Pre-sale 500 NT / door 600 NT
|Sale|https://reurl.cc/k0nvOx
LIVE WAREHOUSE - Kaohsiung
|Time|2021/01/30 (Sat) 19:00 open 19:30 start
|Location|Live Ware House
|Address|No. 2-5, Dayi Street, Yancheng District, Kaohsiung City (The Pier-2 Art Zone, Dayi C10 Warehouse)
|Ticket |Pre-sale 500 NT/ door 600 NT
|Sale|https://reurl.cc/3LKm4M
art time zone 在 鴨頭 嘉人 Facebook 的精選貼文
【プロとは「塩梅」である】
毎日、いろんな方とお仕事をさせていただくのですが、「この人、プロだなぁ」と思う瞬間がいくつかありまして…そのうちの一つに「自分の能力と役割を見極めている」があります。
チームプレーになった場合!プロは出るべきポイントで出て、控えるべきポイントで控える。
とりわけ、「今回は、取り扱う素材に対して、自分の能力をどこまで出せばいいか?」という答えを探るのが本当に上手で……たとえばダウンタウンの浜田さんなんて、ご自身でガーッと前に出ていかれる時もあれば、場合によっては手を叩いて笑っているだけの時もある。
後者の場合は、だいたいゲストがゾーンに入った瞬間で、こうなると、番組全体の面白さを見たときに、脂が乗っているゲストにシュートを打たせた方がよくて、手を叩いて笑っているだけの方が絶対に良い。
「仕事をする」とは、そういうことだと思います。
決して「いついかなる時も自我を出す」ということではない。
出る時は出て、引くときは引く。
この「塩梅」ですね。
そして、「引く」ということは、このターンではシュートは打てないわけですから、「今回はどうぞ」と譲れるだけの余裕を持っておかなくちゃいけない。
つまり、他で圧倒的な結果を出しておかなくちゃいけない。
他で結果を出せるから、引くべきポイントで引ける。
これ、普段から結果を出していない人だと、「ここで爪痕を残さねば!」というモードに入っちゃって、せっかくゴール前の良い場所に仲間がポジションを取れているのに、パスを出さずに、一人でボールを持ち込んでしまうので、アマチュアは、ここが厄介です。
今朝、映画『えんとつ町のプペル』の主題歌のダンスバージョンのMVがYouTubeで公開されました。
制作に至るまでの経緯を簡単にお話ししますと……映画というのは、いろんな会社がお金を出し合って作っていて、その中には「宣伝費」というものが確保されているんですね。
ただ、その「宣伝費」だって、皆から集めた限られたお金なわけで、もちろん乱暴な使い方はできない。
なので「あれに使おう」「これに使おう」と皆と話し合って、宣伝費の使い道を探っていくのですが、一方で、結果がどっちに転ぼうが、つまり宣伝効果がゼロであろうが、どうしてもやりたい表現が僕にはあります。
それって、自分のお金で勝手にやる分にはどこからも誰からも文句が出ないじゃないですか?
というわけで、オンラインサロンの売り上げをブチ込んで、映画『えんとつ町のプペル』のエンディング主題歌のダンスバージョンのレコーディングをして、そのミュージックビデオを超個人的に作ってみました。
「個人的に」といっても、たとえば今回は「ロザリーナ」というアーティストに歌ってもらっているので、キチンと事務所さんとの契約もして、大人の手続きは済ませています。「ただ、制作費は全額ボクが出します」と(笑)
そうすれば、どこにもお伺いを立てることなく、フルスイングできるので。
で、今回のダンスの振り付けをお願いしたのは「バブリーダンス」でお馴染みの登美丘高校のakaneさんです。
かなり早い段階でakaneさんにお伝えしたのは、テレビの歌番組に見られるカメラワークに対する違和感についてです。
ダンスって、基本は正面(客席)から見られることを想定して作られてるじゃないですか?
なので、やっぱり個人的には正面から見たいんですね。
ところが歌番組だと、「今、正面から見たいのに!」という時でも、クレーンカメラとか使って、ナナメ上から撮ったりするじゃないですか?
勿論、それが効果的な時もあります。
ただ、その一方で演出のエゴでしかない場合も確実にある。
僕は、その仕事を「プロ」とは呼びません。
本音を言うと、三浦大知さんのダンスとか、なんなら、正面の固定カメラで見たいです(笑)
振付師の方は、「このシーンのダンスは、この角度から見たら一番綺麗」という答えをお持ちだと思って、akaneさんと呑みに行った時に、「ぶっちゃけ、どうなんですか?」と聴いたら、「正直、『ああ、そこから撮っちゃうか〜(涙)』という時があります」とおっしゃっていたので、「それならば、今回はakaneさんが映像監督をしてください」とお願いしました。
んでもって、ダンスというのは「正面から見られること」を想定されて作られているので、撮影する場所も、「正面から見られることを想定して作られた空間にした方がいいだろう」という判断で、劇場の、さらにはステージ上で撮影することになりました。
そのあたりからかな。
今回のダンスMVのテーマが「お遊戯会」になってですね、そのテーマに合わせて、一線でバッチバチにやっているクリエイター達が、空間と映像を仕上げていくのですが……冒頭申し上げました通り、そこに集まったのは正真正銘プロなので、全員、その塩梅が絶妙なんです。
いつもは、「お前、ちょっと前に出過ぎ」とか「ここは、ゴリっと行け」とか言ったりするんですけど、今回に関しては本当に何も言ってなくて、「やっぱプロだなぁ」と思いました。
たとえば、完璧に踊りきってくれる子をキャスティングしようと思ったらできたんですが、
今回に関しては「寸分の狂いもない踊り」よりも「子供が頑張って練習して覚えた踊り」が前に出た方がいいので、その感じが出せる子に声をかけたり、
舞台美術にしても、いわゆる「かきわり」なのですが、まさか手を抜いているわけではなくて、プロが本気で手作り感を残した「かきわり」を作っているんですね。
あそこで、ゴリゴリの美術を建ててしまうと、目がそっちにいっちゃって、子供のダンスに光が当たらなくなる。
照明も衣装も演出もカメラワークも全て、塩梅がとれていて、見ていただくと分かると思うのですが、すっごい心地良いんです。
あと、ひたすら楽しいことをやっているハズなのに、なんか泣けてきちゃう。
もしかしたら、どこかで「2020年」の状況を重ねちゃって見ているのかもしれませんが。
今回は、「プロが本気でお遊戯会を作ったら、こうなる」という一つの正解です。
「この現場では何を見せるべきか?」、もっと言うと、「チームとして、自分がどれだけ前に出て、自分がどれだけ後ろに引けば、人の胸をうつことができるのか?」ということを表しているこの映像作品から学ぶことってメチャメチャ多いと思います。
是非、ご覧ください。
(※こちら→https://youtu.be/Rihe2JOyLQA)
▼西野亮廣の最新のエンタメビジネスに関する記事(1記事=2000~3000文字)が毎朝読めるのはオンラインサロン(ほぼメルマガ)はコチラ↓
https://salon.jp/nishino
[Professional is ′′ Seasoning ′′
Every day, I'm going to work with all kinds of people, but there are a few moments that I think ′′ this person is a professional... one of them ′′ I'm seeing my ability and role ′′ There is.
If you become a team play! Pros go out at the point to get out and refrain from the point to refrain.
Especially," this time, I'm really good at exploring the answer that I can get my ability to the material I handle?" for example, Hamada-San in downtown is going to be in front of myself. Sometimes it's time to go, sometimes it's just a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a
In the latter case, it's almost the moment when the guest enters the zone, and this is how it's better to shoot a greasy guest when you see the funny of the whole program, and it's better to clap your hands. It's absolutely better to just laugh.
I think that's what it's like to ′′ work ′′
It never means ′′ always put out your ego
Get out when you get out, pull when you pull.
This ′′ Seasoning ′′ isn't it?
And," pulling ′′ can't hit the shoot in this turn, so you have to be able to afford a negotiable one.
In other words, you have to make other overwhelming results.
I can make other results, so I can draw it with a point to pull.
This is a person who doesn't usually make results," I have to leave a claw here!" I'm in the mode, and I'm going to have a good time with my friends in a good place before the goal, but I'm going to pass it out I'm going to bring the ball alone, so amateurs are messy here.
This morning, the music video for the dance version of the main theme song for the movie ′′ a no-Cho ′′ has been released on Youtube.
It's easy to talk about how to make it to the production...... the movie is that all kinds of companies are making money, and some of them are secured by ′′ publicity expenses ′′
It's just that ′′ publicity expenses ′′ is a limited money collected from everyone, and of course it can't be used rowdy.
So, ′′ Let's use it for that "" let's use it for this "" I'm going to talk to everyone, and I'm going to search for the use of the promotion expenses, but on the other hand, the result is which one is the one who is the one who is the one who But I have an expression that I really want to do.
Doesn't it complain about anyone from anywhere when you do it with your own money?
So, I tried to make the music video super personal with the recording of the dance version of the ending theme song of the movie ′′ a in town ′′ with the sales of the online salon.
′′ personally." for example, this time, I'm singing by an artist called ′′ b." so I'm going to have a contract with the office, and I'm going to have a good time with the adult procedure." just production The cost is full I will put it out lol
If so, you can do it without being able to visit anywhere.
So, this is Mr. Akane from tomigaoka high school, who is familiar with the ′′ ba dance ′′ that I asked for the choreography of this dance.
I told akane at a pretty early stage about the discomfort of the camera work that can be seen on the tv song program.
Dance is made to assume that the basics are seen from the front (audience)?
So, personally, I want to see it from the front.
But when it's a song program," I want to see it from the front now!" but I'm going to use a crane camera and take it from Nana Shark?
Of course, sometimes it's effective.
It's just that it's only the ego of the staging on the other hand.
I don't call the job ′′ professional
To say the truth, I want to see daichi miura's dance, or something, with a fixed camera in the front (lol)
The Choreographer is," the dance of this scene is the most beautiful if you see it from this angle," when you go to drink with akane," what do you think? ?" when I listened to it," honestly," oh, I'm going to take it from there ~ (tears)," so," if that's it, Akane will be a video director this time. Please
And the dance is made by assuming ′′ to be seen from the front," so the place to shoot is also," it's better to make it a space made by assuming to be seen from the front. I'm going to take a picture of the theater, and more on the stage.
I wonder if it's from around it.
The theme of the dance mv this time is ′′ Yugi-GI-Kai...... the creators who are doing the batch drumstick on the line are finishing the space and video...... opening As I did, it's a real professional that gathered there, so all of them are exquisite.
I always say, ′′ you're a little bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of a bit of Yes.
For example, I thought I was going to casting a child who is going to dance perfectly.
As for this time, it's better to go out before ′′ the dance that kids practice hard and remember ′′ rather than ′′ a dance without a crazy dance ′′ so I'm going to shout out to a child who can feel it.
Even if it's a stage art, it's the so-called ′′ and ′′ but it's not that I'm out of hand, but I'm making a ′′ and ′′ that the professional is seriously handmade.
When you build a grind art over there, your eyes go there, and the light won't hit the child's dance.
The Lighting, the costumes, the performance, and the camera work are all seasoning, and I think I'll know that I'm going to take a look at it, but it's really comfortable.
I'm going to cry even though I'm doing something fun.
Maybe I'm looking at the situation of ′′ 2020 ′′ somewhere.
This time, it's one correct answer to ′′ if the professional is seriously making a yugi party,"
′′ what should I show in this site?", to say more?" as a team, how much I get out of front and how much I pull behind, I can get a person's chest," I think it's totaled to learn from this video that represents it.
Please take a look.
(* HERE → https://youtu.be/Rihe2JOyLQA)
▼ an article about the latest entertainment business of ryo nishino (1 articles = 2000 to 3000 characters) can be read every morning online salon (almost mail magazine) is here ↓
https://salon.jp/nishinoTranslated
art time zone 在 1GAME TV パチンコパチスロ実践動画 Youtube 的最讚貼文
連敗を阻止できるのはもうこの台しかない。
元祖ディスクアッパー(自称)の名に懸けて戦います。
サブチャンネルはこちらから
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
https://www.youtube.com/channel/UCLfg1rHrRrcGhZTzZCQ1erw?sub_confirmation=1
直近の収録スケジュールはこちらから
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
http://slot-1game.com
☆☆妖回胴中記☆☆
1GAME代表てつの、パチンコ・パチスロガチ実践バラエティ。
心が折れるまで打ち、その稼働結果を妖怪として名づける企画。
■出演者:1GAME「てつ」
【ツイッター】
https://twitter.com/tetsu0722
【インスタグラム】
http://instagram.com/1game_tetsu/
【ブログ(パチスロバカ一代)】
http://pachibaka.com/
【てつのオンラインサロン】
サロン概要、及び入会申し込みはコチラから
https://lounge.dmm.com/detail/2326/
■妖回胴中記 過去の動画はこちらから
https://www.youtube.com/playlist?list=PLJvQQACqRSFp8ifGdbTHhZGTzXS0APpkD
#1GAMEてつ
#ディスクアップ
#妖回胴中記
art time zone 在 HABIB Youtube 的最佳解答
“Irama Aidilfitri”
HABIB First Raya Song and Music Video
Song Credit List
Music & Lyrics by Awi Rafael (Taja Archive Publishing)
Rap Lyrics & Melody by Bunga & Awi Rafael (Taja Archive Publishing)
Executive Producer: Alfian Basir
Producer: Awi Rafael
Assistant Producer : Fattah Adiputra (SpectreF)
Song Arrangement by Awi Rafael
Mixed & Mastered by Nick Lee
Engineered by Ben Tio
All Vocals & Back up Vocals by Awi Rafael, Mya Herry, Ning Baizura, Tiz Zaqyah, Bunga, Julia Farhana, Ismail Izzani, PURNAMA, SCARLETT, Afdhal & Spectre F.
Piano by Awi Rafael
Acoustic Guitars by Awi Rafael
Electric Guitars by Fattah Adiputra (Spectre F)
Drums by Aqil Zuhair
Bass by Eli
Additional MIDI instrumentation by Awi Rafael
Strings Arrangement by Tagi
1st Violin by Zaleelah Borhan
2nd Violin by Sze Chiann Woon
Viola by Faridzz Muhamat Roli
Cello by Aidil Khaizir Kamarudin
All Vocals,Drums,Guitar & Bass recorded at Interstellar Productions Studio
Strings recorded at Archive Studio
All MIDI instruments recorded at Newsantara Studio
All artistes appears on behalf of Newsantara Music
Ismail Izzani appears on behalf of World Peace Entertainment
Bunga appears on behalf of Warner Music Malaysia
Music Video Credit List
Music Video Production Team:
Executive Producer: Alfian Basir
Producer: Awi Rafael
Director: Amzari Amir
Director of Photography: Noor Azlan Noor Azmi
Key Grip: Mohd Firdaus Mohd Nor
Asst Cameraman: Razali Kosnan
Gaffer: Azkar Kamaruzzaman
Grip: Darniezan Shah Osman
Jimmy Jib Operator: Najib Hasan
Art Master: Wan Latah
Prop Master : Man
Production Manager: Fara Azman
Editor: ICube Studio Production Sdn Bhd
Publicists: Ayie
Helmie
Special Thanks to
Dato’ Sri Meer Sadik Habib
Datin Sri Zarida Noordin
HABIB team
Music Video Artiste's Line Up :
Ning Baizura
Awi Rafael
Tiz Zaqyah
Ismail Izzani
Julia Farhana
Bunga
Feat. Newsantara Artistes :
Mya Herry
Spectre F
Purnama
Scarlett
Afdhal
Nayli Azmi
Qila Shahirah
Alief
Special Appearances by:
Rozita Che Wan
Echa (Aishah Che Man)
Naailah Binti Abdul Ghaffar
Child Talents from Newsantara's Music Spectrum Initiative
Backup Dancers from Soulful Symphony
Filmed on location at Pondok Azzmo Guesthouse @ Pulau Meranti, Puchong, Selangor
Jewellery & Accessories:
HABIB
Time Zone
Les Georgettes
TOUS
Wardrobe:
Newsantara Boutique by BNS
Kree
Larney
Make up artists and Stylists:
Rosnani Aziz
Ashy Reef
Qusratu Ain Qasrina
Noor Kamilah Abd Jamil
Haziq Razak
#HABIB #HABIBJewels #HABIBIramaAidilfitri #LaguRaya #AwiRafael #NingBaizura #IsmailIzzani #TizZaqyah #BungaIsme #JuliaFarhanaMarin
art time zone 在 1GAME TV パチンコパチスロ実践動画 Youtube 的最佳貼文
あおいの十八番のディスクアップでこれまでにない勢いでボーナスラッシュ。
違和感から訪れるボーナス、祝福の連チャンBGM、プレミア演出。ディスクの醍醐味が詰まった回になりました。
サブチャンネルはこちらから
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
https://www.youtube.com/channel/UCLfg1rHrRrcGhZTzZCQ1erw?sub_confirmation=1
直近の収録スケジュールはこちらから
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
http://slot-1game.com
☆☆煌★漢塾☆☆
1GAMEあおいの、パチンコ・パチスロ実践型バラエティ。
あおいの見た目とは裏腹に、毎回「漢気のある瞬間・稼働」を目指して実践する企画。
■撮影協力店舗
愛知県:メガコンコルド1111 BLAZE店
https://www.p-world.co.jp/aichi/concorde1111.htm
■出演者:1GAME「あおい」
【ツイッター】
https://twitter.com/aoiro_ioa/
【インスタグラム】
https://www.instagram.com/aoiro_ioa/
■煌★漢塾 過去の動画はこちらから
https://www.youtube.com/playlist?list=PLJvQQACqRSFqxx6zTA33LsDLrDzlZ6ljp
OP music about
Music by: Dayfox
https://soundcloud.com/dayfox
https://www.youtube.com/c/dayfox
#1GAMEあおい
#ディスクアップ
#煌漢塾